12 μοναδικά tips για να προετοιμαστείτε για τις ημέρες του Πάσχα! | Your Permanent Beauty Academy

12 μοναδικά tips για να προετοιμαστείτε για τις ημέρες του Πάσχα!

Το μεγαλύτερο BB Congress είναι προ των πυλών. Μόλις που προλαβαίνεις να κλείσεις τη θέση συμμετοχής σου!
13/03/2018
To 1ο Διεθνές Συνέδριο Ημιμόνιμης Ομορφιάς ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία!!!
27/03/2018

Είναι γεγονός πως πάντα σε μια αλλαγή σεζόν ή στις γιορτές η πελατεία μας έχει μια αυξητική τάση. Όλοι κλείνουν τελευταία στιγμή τα ραντεβού τους κι έχουν την απαίτηση να εξυπηρετηθούν χωρίς να καθυστερήσουν.

Πώς μπορεί μια PMU Artist να οργανωθεί και να κάνει από νωρίς ένα πλάνο εργασίας προκειμένου να μην τρελαθεί και να μη δυσαρεστήσει πελάτες και προσωπικό; 

Τα πάντα είναι εφικτά αρκεί να προνοήσετε εγκαίρως και βέβαια να κάνετε εξαρχής ένα πρόγραμμα της δουλειάς σας.

Προκειμένου να μην κουραστείτε και να μην εκνευριστείτε είναι προτιμότερο να πείτε «Όχι» σε ραντεβού «σφήνα» από το να βιάζεστε και το αποτέλεσμα να σας εξαντλήσει. Μην ξεχνάτε πως πέραν της άψογης δουλειάς μετράει και η σχέση που κτίζετε με τον πελάτη. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είστε το κατά δυνατόν ευδιάθετη.

Ας δούμε αναλυτικά τί σας προτείνουμε βάσει της δικής μας εμπειρίας και είναι βέβαιο πως αποδίδει.

Tips:

  • Δε δίνετε άδεια στο προσωπικό σας την περίοδο του αυξημένου φόρτου. Αμέσως μετά τους επιβραβεύετε με ένα ρεπό ή ολιγοήμερες διακοπές.
  • Φροντίζετε να μη διοχετεύετε το άγχος σας στο προσωπικό σας καθότι η αρνητική ενέργεια είναι διάχυτη στο χώρο, άρα και στους πελάτες σας. Η ένταση προκαλεί συναισθηματική φόρτιση. Παράλληλα αυξάνει τα λάθη, την απροσεξία και βέβαια και τις παρεξηγήσεις.
  • Ελέγχετε έγκαιρα τα ραντεβού σας προκειμένου να μην έχετε ακυρώσεις ή ενδιάμεσα ραντεβού που θα σάς αποπροσανατολίσουν από τους ρυθμούς και το πρόγραμμά σας. Γι’ αυτό ζητήστε από τη γραμματεία σας να καλέσει τους πελάτες σας 3 ημέρες πριν το επικείμενο ραντεβού για υπενθύμιση και μια μέρα πριν για επιβεβαίωση.
  • Δημιουργείτε ένα φιλόξενο κι ευχάριστο περιβάλλον στο χώρο αναμονής. Έτσι τυχόν καθυστέρηση περνάει πιο ήρεμα. Ένας καφές ή ένας χυμός μαζί με περιοδικά και τηλεόραση είναι μια ιδανική λύση.
  • Εξηγείτε στους πελάτες σας πως ίσως χρειαστεί να οπλιστούν με υπομονή κι extra χρόνο, λόγω εποχής. Αν δε διαθέτουν τον πλεονάζων χρόνο μην τους δεχτείτε, απλά κλείστε τους άλλο ραντεβού μετά το πέρας των εορτών. Να θυμάστε πως η ειλικρίνεια πάντα επιβραβεύεται γι’ αυτό πάντα λέμε την αλήθεια με ηρεμία, σταθερή φωνή και ευγένεια.
  • Φροντίστε ώστε να έχετε κάνει έγκαιρα παραγγελίες σ’ όσα αναλώσιμα χρειάζεστε διότι η εταιρία Biotek μπορεί τελευταία στιγμή να έχει πολλές αποστολές ή και να κλείσει λόγω του καθολικού Πάσχα. Παράλληλα, καλό θα ήταν να έχετε ένα μικρό απόθεμα διαθέσιμο στα ντουλάπια σας καθώς θα είναι ολέθριο να χρειαστείτε κάτι και να μην το έχετε στη διάθεσή σας.
  • Αν χρειαστεί, λαμβάνετε βιταμίνες προκειμένου να ενισχύσετε τον οργανισμό σας. Τρώτε ελαφρά αλλά συχνά γεύματα προκειμένου να μην πεινάτε αλλά και να μη νυστάζετε.
  • Μην πίνετε πολλούς καφέδες γιατί δημιουργούν εκνευρισμό και πολλές φορές ακόμη και τρέμουλο.
  • Μην ξενυχτάτε και προσπαθήστε να τηρείτε ευλαβικά ένα ημερήσιο πρόγραμμα, ώστε να κάνετε οικονομία δυνάμεων.
  • Να θυμάστε πως οι πελάτες δεν είναι αναλώσιμοι. Αυτό σημαίνει πως ο ικανοποιημένος άνθρωπος θα σάς συστήσει και θα είναι κοντά σας για χρόνια. Αν δηλαδή νιώθετε πως δε θα μπορέσετε να τον εξυπηρετήσετε όπως του αξίζει προσπαθήστε ήρεμα να του πείτε πως επειδή τον θεωρείτε μοναδικό θέλετε να του δώσετε το χρόνο που του αναλογεί. Θα το εκτιμήσει.
  • Επιβραβεύστε το προσωπικό σας για την υπέρμετρη προσπάθεια κι αφοσίωσή του με ένα καλό λόγο ή μια κίνηση ανθρωπιάς και ευαισθησίας. Ένα μικρό δώρο όπως μια λαμπάδα, ένα τσουρέκι ή ένα σοκολατένιο αυγό θα περάσουν το μήνυμα πως είστε ομάδα και εκτιμάτε την αφοσίωσή τους.
  • Αν έχετε εξαντληθεί στις γιορτές, είναι προτιμότερο μια – δύο μέρες μετά τις επίσημες αργίες να ξεκουραστείτε εσείς και το προσωπικό σας.

Καλή επιτυχία!