Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένας PMU Artist προκειμένου να διαπρέψει; | Your Permanent Beauty Academy

Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένας PMU Artist προκειμένου να διαπρέψει;

One Day MASTERCLASS / Magic Shading Eyebrows by Ksenia Generalova
16/01/2018
Είμαι επαγγελματίας κομμώτρια/ης ή ασχολούμαι με την ονυχοπλαστική, μπορώ να εκπαιδευτώ στο ημιμόνιμο μακιγιάζ και να προσθέσω και αυτή την υπηρεσία στο κατάστημά μου;
23/01/2018

Είναι μια ερώτηση που μάς τη θέτουν συνεχώς. Εμείς, θα σου δώσουμε όλα τα tips προκειμένου να σε βοηθήσουμε να μπεις δυναμικά στη οικογένεια των επιτυχημένων PMU Artists. Το μυστικό είναι ένα και λέγεται επένδυση! Επένδυση σε γνώση, σε τεχνικές πρωτοποριακές, σε πιστοποιημένα προϊόντα κι εργαλεία, επένδυση στις κορυφαίες χρωστικές της Ιταλικής εταιρίας ΒΙΟΤΕΚ κι επένδυση στον εαυτό σου, στις δυνάμεις και στο κτίσιμο της αυτοπεποίθησής σου.

Tips:

  •  Επένδυσε σε σπουδές δίπλα στους κορυφαίους της ελλαδικής σκηνής: Η “Your Permanent Beauty Academy” αποτελεί εκπαιδευτικό πρότυπο στο χώρο.  Στοχεύει στο να δώσει προβάδισμα στους αποφοίτους της με θεωρητική και πρακτική κατάρτιση προκειμένου να βρουν εργασία  και καταξίωση στο απαιτητικό αντικείμενο του Μόνιμου Μακιγιάζ. Προτείνουμε λοιπόν, εκπαίδευση δίπλα στους leaders. Γιατί με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις…
  • Επένδυσε σε εξοπλισμό και υλικά πιστοποιημένα. Αποτελούν σύμμαχο στη δουλειά σου, δημιουργώντας σου ασφάλεια κι εμπιστοσύνη προκειμένου να επικεντρωθείς  στο στόχο σου  που δεν είναι άλλος από την πελάτισσά/της σου  που αποτελεί και την κινητή σου διαφήμιση.  Η Ιταλική εταιρία ΒΙΟΤΕΚ μπορεί να σου διασφαλίσει κορυφαίας ποιότητας εξοπλισμό κι αναλώσιμα, όποτε τα χρειαστείς.
  • Επένδυσε σε σεμινάρια και μετεκπαιδευτικά προγράμματα:  Η επιστήμη του ημιμόνιμου μακιγιάζ συνεχώς εξελίσσεται και μάλιστα σε ταχείς ρυθμούς. Εσύ θα μένεις πίσω;
  • Επένδυσε στην ικανοποιημένη πελατεία σου: Ο πελάτης που είναι ευχαριστημένος θα γίνει μόνιμος. Έτσι, αποκτάς μια μαγιά και συγχρόνως αυξάνεις το πελατολόγιό σου δεδομένης της διαφήμισης που θα σου κάνει.
  • Επένδυσε στα «όχι» σου στο παράλογο και ψεύτικο που ίσως ζητήσει ένας πελάτης. Ένα κακό αποτέλεσμα είναι καταστροφή στη φήμη σου. Είναι καλύτερα να χάσεις έναν πελάτη αλλά να κερδίσεις το σεβασμό και την εκτίμησή του.
  • Επένδυσε σε συμμαχίες: Μπορείς να συνεργαστείς και να συνάψεις συνεργασίες με πλαστικούς χειρουργούς καθώς και με αισθητικούς.
  • Επένδυσε σε προβολή και διαφήμιση: Φτιάξε μια ιστοσελίδα δυνατή και σύγχρονη και βέβαια επένδυσε σε διαφήμιση και στην αμφίδρομη επικοινωνία που παρέχουν τα social media.
  • Επένδυσε, τέλος, σ΄ έναν όμορφο χώρο. Δεν είναι ανάγκη να έχεις έναν ακριβό διάκοσμο. Σημασία έχει να είναι χαρούμενος, ευχάριστος και καθαρός.