Με ποια κριτήρια διαμορφώνονται οι τιμές στο ημιμόνιμο μακιγιάζ; | Your Permanent Beauty Academy

Με ποια κριτήρια διαμορφώνονται οι τιμές στο ημιμόνιμο μακιγιάζ;

Τί μπορώ να κάνω για να αισθάνομαι πιο σίγουρη/ος για την επιτυχία των εφαρμογών μου μετά την εκπαίδευσή μου στη σχολή;
25/01/2018
Είναι απαραίτητο ως PMU Artist να διαφημίζω τη δουλειά μου στα social media; Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος;
01/02/2018

Είναι γεγονός πως όταν ο πελάτης κάνει την έρευνά του βλέπει μια μεγάλη γκάμα τιμών στις παρεχόμενες υπηρεσίες του ημιμόνιμου μακιγιάζ που είναι βέβαιο πως τον βάζουν σε δεύτερες σκέψεις αλλά και του προκαλούν ένα είδος σύγχυσης κάτι που είναι εις βάρος της δουλειάς σας.

Όλα τα παραπάνω είναι απολύτως φυσιολογικά δεδομένου πως στη ζούγκλα και την αναρχία της ελεύθερης αγοράς φέρνουν στο προσκήνιο επαγγελματίες αλλά και πολλούς «αλεξιπτωτιστές». Ανθρώπους δηλαδή ή και επιχειρήσεις που δεν έχουν το υπόβαθρο της γνώσης, της εν τω βάθει εξειδίκευσης, των  πιστοποιημένων υλικών και πολλών άλλων παραμέτρων που θα αναλύσουμε στη συνέχεια.

Το ημιμόνιμο μακιγιάζ είναι μια υπηρεσία που είναι μεν προσιτή στο μέσο άνθρωπο αλλά σίγουρα έχει ένα κόστος που είναι απολύτως δικαιολογήσιμο. Αυτό σημαίνει- πρακτικά- πως διαφημίσεις με κόστος γύρω στα 50€ είναι παραπλανητικές και κυρίως ύποπτες και πρέπει να εκλείψουν γιατί αποτελούν αθέμιτο ανταγωνισμό και διακυβεύουν την εικόνα και φήμη του ινστιτούτου σας.

Ας δούμε τα κριτήρια που διαμορφώνονται οι τιμές στο ημιμόνιμο μακιγιάζ:

Εξειδίκευση: Ένα ινστιτούτο ομορφιάς κι ένας PMU Artist πρέπει να γνωρίζουν και να «παίζουν στα δάχτυλά» τους όλες τις τεχνικές που αφορούν στο ημιμόνιμο μακιγιάζ. Αυτό σημαίνει συνεχή σεμινάρια από μέρους του τεχνίτη κι εξειδίκευση στο αντικείμενο του ημιμόνιμου μακιγιάζ.  Είναι μια επένδυση που έχει ένα κόστος και που το αποτέλεσμα της γνώσης είναι αυτό που θα δώσει το τέλειο και φυσικό αποτέλεσμα που επιβάλλεται να απολαύσει και να αποκτήσει ο πελάτης.

Εμπειρία: Ο PMU Artist πρέπει να έχει εμπειρία προκειμένου ο πελάτης να μην είναι το «πειραματόζωο» (εκτός αν το ξέρει κι έχει συναινέσει).  Τί σημαίνει αυτό;  Θα πρέπει εσείς ως ειδικός να μπορείτε να αξιολογήσετε  σωστά το κάθε περιστατικό, να παίρνετε  καίριες αποφάσεις να κάνετε μείξη τεχνικών και βέβαια να είστε σε θέση να εφαρμόσετε με κάθε λεπτομέρεια το ημιμόνιμο μακιγιάζ στα σημεία εφαρμογής.

Αναλώσιμα, χρωστικές και εργαλεία: Ένα επαγγελματικό ινστιτούτο πρέπει να διαθέτει ειδικό χώρο που θα πραγματοποιηθεί η κάθε συνεδρία με το κρεβάτι, το σωστό φωτισμό και τα απαραίτητα αναλώσιμα. Επίσης, οι χρωστικές όπως της Ιταλικής εταιρίας ΒΙΟΤΕΚ που είναι και οι κορυφαίες της αγοράς καθώς και τα μηχανήματα της ίδιας εταιρίας -που είναι τελευταίας τεχνολογίας και πιστοποιημένα -εγγυώνται την ασφάλεια και την έλλειψη επιπλοκών και αλλεργιών.

Ποιότητα του αποτελέσματος: Η ποιότητα του αποτελέσματος από την εφαρμογή της κάθε συνεδρίας ημιμόνιμου μακιγιάζ αποτελούν συνδυασμό όπως προείπαμε εμπειρίας και υλικών. Όλα αυτά συνθέτουν ένα κόστος απόλυτα λογικό και διασφαλίζουν την ικανοποίηση του πελάτη.  Γι’ αυτό και δεν χωρούν τσιγκουνιές ούτε στη γνώση αλλά ούτε και στα απαραίτητα λειτουργικά έξοδα.

Περιοχή που εδρεύει το ινστιτούτο ομορφιάς: Ας ξεκινήσουμε από την ευκολία πρόσβασης του πελάτη με τα ΜΜΜ και το δικό του μεταφορικό μέσο καθώς και την ευκολία στάθμευσης. Επίσης, σημαντικός είναι ο χώρος εσωτερικά καθώς και το σημείο που εδρεύει. Πρέπει να τηρούνται όλες οι υγειονομικές  προδιαγραφές και βέβαια ο περιβάλλον χώρος να είναι καθαρός, λειτουργικός και φιλόξενος. Αυτό πρακτικά επιβάλει να επιλέξετε την έδρα σας με βάση τα παραπάνω αλλά και την εμπορική κίνηση της περιοχής και τον πιθανό ανταγωνισμό.

Επωνυμία:  Είναι σημαντική η φήμη ενός ινστιτούτου. Ένας επώνυμος χώρος έχει επενδύσει στα παραπάνω και βέβαια δε ρισκάρει το όνομά του και την προβολή του με αμφίβολες και κακής ποιότητας παροχές πάντα μακροπρόθεσμα κερδίζει. Αυτό σημαίνει πρακτικά πως κτίζετε το όνομα της επιχείρησής σας κάθε μέρα τόσο λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω όσο και με τους ικανοποιημένους πελάτες σας που είναι και η ζωντανή σας διαφήμιση.

Εν κατακλείδι πριν πάρει κάποιος την απόφασή του να δημιουργήσει ένα ινστιτούτο θα πρέπει να λάβει στα υπόψη του όσα είπαμε.  Να θυμάστε πως το φτηνό είναι τελικώς πάντα πιο ακριβό και μπορεί ακόμη και να έχει και κυρώσεις νομικές από δυσαρεστημένους πελάτες.