Πώς αντιμετωπίζω σωστά ένα δύσκολο πελάτη;

Πώς αντιμετωπίζω σωστά ένα δύσκολο πελάτη;

Ποια είναι τα βασικά βήματα εκπαίδευσης για έναν αρχάριο; Μπορώ να τα μάθω όλα σε ένα σεμινάριο;
15/05/2018
PERMANENT MAKEUP MAGAZINE: Το απαραίτητο εργαλείο κάθε ανταγωνιστικού επαγγελματία του Ημιμόνιμου Μακιγιάζ!
30/05/2018

Ένα από τα πιο σημαντικά θέματα που καλείται να αντιμετωπίσει ο επαγγελματίας PMU Artist είναι πώς να αντιμετωπίσει σωστά ένα δύσκολο πελάτη. Ειδικά αν τώρα ξεκινάς την επαγγελματική σου σταδιοδρομία στο ημιμόνιμο μακιγιάζ είναι λογικό να σε απασχολεί αν οι πελάτες σου θα μείνουν ευχαριστημένοι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή στην καριέρα σου θα αντιμετωπίσεις κάποιον που έχει παράπονο, είτε με εσένα είτε με το αποτέλεσμα της δουλειάς σου. Αν το πάρεις αυτό ως δεδομένο, τότε θα μπορέσεις και να το αντιμετωπίσεις!

Οι λόγοι που μπορεί κάποιοι να μην μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες ημιμόνιμου μακιγιάζ που προσφέρεις είναι πολλοί και έχουν διαφορετικό κίνητρο. Αυτό που πρέπει να θυμάσαι είναι ότι σε κάθε περίπτωση αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι απέναντί σου αλλά είναι εξίσου φοβισμένοι.

 

Τι πρέπει να κάνεις όταν έχεις κάποιον δύσκολο ή δυσαρεστημένο πελάτη:

Καταρχάς άκουσε τον με θετική διάθεση. Τις περισσότερες φορές κάποιος που έρχεται με παράπονο μπορεί να μοιάζει επιθετικός γιατί έτσι πιστεύει ότι θα ληφθεί σοβαρά υπόψιν. Καταβάθος, αυτό που ζητά είναι να τον καταλάβουν.  Ένα χαμόγελο και ο ειλικρινής διάλογος θα γεφυρώσουν την απόστασή σας και θα λύσουν την όποια παρεξήγηση.

Εξήγησέ του γιατί συνέβη ό,τι συνέβη και ποια είναι η πρόθεσή σου. Πολλές φορές όταν κάποιος δεν έχει δοκιμάσει μια υπηρεσία, έχει τις δικές του προσδοκίες τόσο από τη διαδικασία όσο και από τον ειδικό. Αυτό συμβαίνει λόγω έλλειψης σωστής πληροφόρησης ή γιατί συγκρίνει την εμπειρία του με αυτή κάποιου άλλου. Οι καταναλωτές συχνά παρασύρονται από το κοντινό τους περιβάλλον και δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, έναντι κάποιου που συναντούν πρώτη φορά.

Δείξε καλή διάθεση και αντάμειψέ τον. Να θυμάσαι πάντα πως δεν θα χάσεις κάποιον από πελάτη γιατί δεν θα μείνει ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. Αυτό που θα τον απομακρύνει είναι η άρνησή σου να δεχτείς ότι κάτι δεν πήγε καλά και η μη διάθεσή σου να εξυπηρετήσεις. Καθησύχασέ τον και δεσμεύσου πως θα γίνουν όλες οι απαραίτητες κινήσεις για να βγει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

Η πιο σημαντική συμβουλή που έχει να σου δώσει η Your Permament Beauty Academy
είναι πως κάθε πελάτης είναι μοναδικός και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται.