14 λόγοι που η Your Permanent Beauty Academy διαφέρει από τις άλλες σχολές
10/10/2017Μόλις αποφοίτησα από την Ακαδημία ημιμόνιμου μακιγιάζ “Your Permanent Beauty Academy”. Πώς να ξεκινήσω να εργάζομαι;
17/10/2017Συγχαρητήρια, απέκτησες το πτυχίο σου ως PMU Aritist. Αν θέλεις να ξεχωρίσεις και να διακριθείς στον απαιτητικό και πολλά υποσχόμενο κλάδο το άρθρο και οι συμβουλές μας σε αφορούν.
Η τελειότητα στη δουλειά σου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που είναι άρρηκτα δεμένοι μεταξύ τους. Εμείς, πιστεύουμε πως όποιος αγαπά το επάγγελμά του και πιστεύει σ’ αυτό μπορεί να το υποστηρίξει και να διαπρέψει. Αυτό από μόνο του είναι και η θεμελιώδης βάση για όλα τα περεταίρω που ακολουθούν.
Από τί εξαρτάται η τελειότητα στην δουλειά σου; Αποκλειστικά από σένα, το πάθος και το μεράκι σου. Στη λίστα που ακολουθεί θα δεις τί πρέπει να λάβεις στα υπόψη σου:
- Να έχεις προσωπικούς στόχους και φιλοδοξίες, προκειμένου να διαπρέψεις και να διακριθείς
- Να διαθέτεις αισθητική αντίληψη
- Να έχεις άριστες γνώσεις προσωπολογίας και χρωματολογίας
- Να κάνεις συνεχώς πρακτική εξάσκηση, προκειμένου να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση και άνεση στη δουλειά σου
- Να αξιολογείς σωστά το κάθε περιστατικό και να προτείνεις την κατάλληλη τεχνική ή και συνδυασμό τους
- Να θέλεις να μάθεις από τα λάθη σου
- Να αναζητάς την τελειότητα
- Να μαθαίνεις για τις νέες τάσεις και τις νέες τεχνικές και να μην επαφίεσαι σε όσα ήδη γνωρίζεις
- Να επιμορφώνεσαι συνεχώς είτε μέσω σεμιναρίων, συνεδρίων και εκθέσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, επενδύοντας στο μέλλον σου
- Να χρησιμοποιείς αρίστης ποιότητος υλικά και μηχανήματα που θα σου εγγυηθούν ένα καλό αποτέλεσμα, χωρίς απρόοπτα και δυσάρεστες εκπλήξεις
- Να είσαι επιμελής και σχολαστική, δίνοντας έμφαση στη λεπτομέρεια και στην υγιεινή
- Να είσαι επικοινωνιακή και να ξέρεις να ακούς τον πελάτη και να τον κατανοείς
- Να αγαπάς τον άνθρωπο και να θέλεις να τον ομορφύνεις
- Να έχεις υπομονή
- Να μην υποκύπτεις στις παράλογες απαιτήσεις πελατών αλλά αφού τους ακούσεις να τους προτείνεις αυτό που τους ταιριάζει. Κάθε πελάτης είναι η διαφήμισή σου.